طراحی صنعتی

طراحی صنعتی

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

 

پارسیان لیزر در حوزه طراحی صنعتی حضور بسیار فعال دارد

طراحی محصول فرآیند تصور ، ایجاد و تکرار محصولاتی را توصیف می کند که مشکلات کاربران را برطرف می کنند و یا نیازهای خاص بازار مشخص را برطرف می کنند. رمز موفقیت در موفقیت طراحی محصول ، درک مشتری نهایی کاربر است ، شخصی که محصول برای او ایجاد شده است.

طراحان محصولات با استفاده از همدلی و هم آگاهی از عادات ، رفتارها ، ناامیدی ها ، نیازها و خواسته های مشتریان احتمالی خود سعی در حل مشکلات واقعی افراد واقعی دارند.

پیش از دوره تولید انبوه تولید ، صنعتگران در درجه اول محصولات را با دست می ساختند. این بدان معنی است که محصولات کمتری برای فروش در دسترس هستند و هزینه آنها بیشتر است. سپس ، صنعتی شدن تولید به مشاغل اجازه تولید انبوه محصولات ارزان را داد.

برای کمک به فروش محصولات خود به میلیونها نفر از افرادی که اکنون توانایی خرید آنها را دارند ، تولیدکنندگان از طراحان صنعتی برای تولید محصولی کمک گرفتند که نه تنها کاربردی بود بلکه از نظر زیبایی نیز خوشایند بود.

با گذشت زمان ، زیرمجموعه ای از طراحی صنعتی به دسته بندی خاص خود تبدیل شده است: طراحی محصول. دلیل این امر آن است که امروزه طراحی صنعتی محصولات فیزیکی مانند مبلمان و لوازم خانگی را در بر دارد ، در حالی که طراحی محصول می تواند به هر محصولی اشاره کند - حتی محصولات دیجیتالی و مجازی مانند برنامه های نرم افزاری

تاریخچه طراحی محصول چیست؟
طراحی محصول محصول یک رشته بسیار مشابه به نام طراحی صنعتی است.

طبق انجمن طراحان صنعتی آمریکا:

"طراحی صنعتی عملی حرفه ای برای طراحی محصولاتی است که روزانه توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود. طراحان صنعتی نه تنها به ظاهر یک محصول ، بلکه همچنین به نحوه عملکرد ، تولید آن و در نهایت ارزش و تجربه ای که برای کاربران ارائه می دهد ، توجه دارند


نویسنده :
بازدید : 2734
دو شنبه 23 فروردين 1400 - 13:20
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: